Martaswaglove.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 15 september 2012

Grattis Bro! ;*

Av Marta Schneider - 15 september 2012 14:23

Shuu!!! :D Grattis på föddelsedagen Brorsan! love you såååå mke!!!♥ Idag så fyller min bror 24 år :) vi kommer att ha fest med familjen och mamma kommer att fixa as god mat :'D Älskar hennes mat :) kommer att fota maten om jag inte glömer ;) Nää skojja ofc jag inte glömmer xD var i gränby idag med familjen och då så stängdes min mobil av pga jag glömmde att LADDA den -.- så den dog... :'( tänkte blogga precis då :( me ni får ha det så bra!! :) hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marta Schneider - 22 september 2012 22:38


 

Av Marta Schneider - 22 september 2012 22:21

Hejj!.. jag tog en liten paus med bloggen.. kände att jag behövde den.. har haft massor med prov som jag har pluggat med... drf blev det en paus.. men nu är jag tillbax Again! ;D♥ som sagt, idag var jag i Gränby och handla och sånt.. (mamma). ...

Av Marta Schneider - 18 september 2012 16:29

kom hem nyss :) det första jag gjorde är att jag tog ett äpple... xD sen så gick jag till köket.. men som alltid så kunde inte jag hitta någonting gott där... xD har typ as tråkigt.... nästan ingen följer mig.. så venne vad jag ska göra.. ...

Av Marta Schneider - 17 september 2012 17:33


hej xD när jag kom hem så ville jag chatta med Bris... eftersom någonting hände.. men när jag klickade på bris chatten så kom det här upp xDDDD   Förlåt för att man inte ser så bra.. men försök att zooma :) ...

Av Marta Schneider - 17 september 2012 17:05

Kommer hem.. är skit ledsen..vet ni vad? jag tänker inte blogga mer idag! det är såå låga personer som skriver skit till mig på facebook :( skit taskigt av er jävla idioter! :'( tänker bara sitta i min säng och göra ingenting :( hejdå! ...

Presentation


Besök gärna min Blogg! ;P♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards