Martaswaglove.bloggplatsen.se

Alla inlägg under september 2012

Av Marta Schneider - 5 september 2012 19:54

Hejj ^^! kom precis hem från gränby med en kompis! var fett kul! vi gick till gränby och kollade på massor med saker och allt! min kompis doog när vi luktade på Justin biebers parfym :D den var typ totalt slut! men det luktade ändå skit gott! Hon köpte en kräm för ansiktet satt det blir lent och så. Sen så gick vi och köpte en Smothie som heter Very Berry!!! den är as good! :'D men hon köpte en inte jag eft jag tog inte med pengar :/ Lol men jag fick smaka >:'3 men hoppas ni har haft det bra och har det bra! :) Puss♥

Av Marta Schneider - 5 september 2012 10:25

Näääej! eller förresten godmorgon xD jag är SJUUUUUUK :( Fett ledsen jag är :( Men man kan 1. Sitta hemma och sova hur mycket man vill. 2. man kan sitta vid datorn hur mcyket man vill och blogga :D . Jag bloggar mer sen.. är sjuk och har typ inget att blogga om. men under dagen så kanske jag kommer att ha roligt så kommer att blogga då ifall :) Hejdå :)

Av Marta Schneider - 4 september 2012 20:41

Hejj  ... har blivit förkyld!!!      fett drygt.. kommer typ kanske vara hemma imorn om jag inte mår bra.. fett dåååligt! hatar att vara förkyld/sjuk. Det är irriterande och allt! det är värkligen det sämsta jag vet! omg och vi kasnke har skol foto imorn    Fuck. Åhh vad jag hatar det här!!

Av Marta Schneider - 4 september 2012 16:37

Heej<3! kom hem nyss från skolan :P hade en rätt så jobbig dag med alla läxor och allt! :/  sita lektionen hade vi art och vi fick vara ute och bah måla någonting  som vi ser... Fail, Men jag hoppas ni har haft det bra. Vi slutade kl 15:15 idag.. den ovanliga tiden på länge... men igår sa jag att jag inte kunde blogga så mycket eftersom jag hade  bråka med min syrra, Yana. Så det kom inte så mycket inlägg igår :( men idag hoppas jag på att det blir bättre om jag inte bråkar IGEN! vilket är fett drygt ibland -.- på centralen idag så hände det en sak. En kille som heter ROGER hade varit skit taskig och tog kort på mig och min syrra som en jävla papparazi eller vad det heter o.o, fan vad omoget.. -.- så ska han   naturligtvis lägga upp bilderna på Fejjan. Hatar honom! men bloggar mer sen Puss Hejdå♥ Min bild är AWKWARD ;p

Av Marta Schneider - 3 september 2012 21:49

Lyckades att blogga när inte mamma ser! >:D Mwuhahahaahah!!! >:3 Lol ^^ ska typ lägga mig :/ bloggar mer imorn :) Bye

Av Marta Schneider - 3 september 2012 21:46

Efter skolan :)    

Av Marta Schneider - 3 september 2012 21:43

Ojj! man såg mitt Bh...     

Presentation


Besök gärna min Blogg! ;P♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards