Martaswaglove.bloggplatsen.se

Alla inlägg under september 2012

Av Marta Schneider - 3 september 2012 19:57

Omg förlåt för att jag inte bloggat.. hade typ bråkat med min syster och då fick jag dator föbjud... så kunde inte blogga :'( Förlåt såå mycket!!♥ jag fick tag på datorn bara nu...  mamma vet inte att jag bloggar nu! Mwuhahaha! >:3 men måste typ snart dra efersom om hon märker det kommer det inte bli så bra..   Lol, men jag bloggar mer sen om jag får för mamma :D om jag inte får så kan jag tyvärr inte lova nåt :( förlåt förlåt förlåt! :) ska försöka att göra så att jag får!! :) hejdå hoppas ni haft det så bra idag :) vi hade en as dryg jympa idag xD orientering -.-' Men jaja ^^ hajjdå♥

Av Marta Schneider - 2 september 2012 19:53

Hej!! ville bara fråga hur ni mår och så :) hoppas ni har haft det bra :)

 Hejdå♥ bloggar mer sen kanske :)

Av Marta Schneider - 2 september 2012 18:39

 är hemm nu från Mcdonalds. Skit! den där hamburgaren var skit stor juh! kunde inte nes äta upp hela xD så gav halva delen till min bror.  

Av Marta Schneider - 2 september 2012 16:09

Ska till Mcdonalds och äta Hamburgare :D  Nom Nom :3

Av Marta Schneider - 2 september 2012 15:38

 

Av Marta Schneider - 2 september 2012 15:04

Hahahaah xD typ på Måndag så hade jag och en kompis och min syrra varit på centralen, och så gick vi in i det dära huset xD och då satte vi oss på några stolar typ.. och då, då kom det en konstig rock människa som hade en as skön Jacka på sig xD HAHAHA VI BÖRJADE AS GARVA xD Jag vet inte hur jag kunde fota jackan xD fett läskigt juh o.o Lol  

Av Marta Schneider - 2 september 2012 14:48

Godmorgon :) Jag har varit i Ö&B med min familj :P köpte massor med godis ofc! :D här är lite bilder på godiset :)   Chips♥                          Godisringar♥         Saltapinnar♥ xD  OMG! dom här smakade paper .__.  Fett nicea dom här är! har inte smakt dom än :3   :D

Av Marta Schneider - 1 september 2012 22:19

  KLICKA HÄR!

Presentation


Besök gärna min Blogg! ;P♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards