Martaswaglove.bloggplatsen.se

Alla inlägg under augusti 2012

Av Marta Schneider - 27 augusti 2012 17:49

 

Av Marta Schneider - 27 augusti 2012 17:18

Tjo! Jag tror att min blogg har blivit tråkigare :'c kommentera om du tycker det, ska göra allt för att få mer POWEH!!! ;3 hade typ en jätte bra dag idag :'D MEN SEN SÅ KOMMER NÅGRA JÄÄEEVLA IDIOTER FRÅN MIN SKOLA OCH BAH BÖRJAR SÄGA DERAS JÄVLA IDIOTISKA ORD!!! förlåt om jag säger fula ord men jag svär jag blir LACK!!! jag pallar inte med dom! dom kommer bara och säger fan skit fula ord jaow xD nej men ärligt, jag blev typ ledsen.. odm äsger såna ord som kanske ni EGENTLIGEN inte vill höra... men dom sa typ Russian Mafia! Öh wtf?  Bitch please -.- pallar inte med såna omogna störda apor! Dom som sa det heter: Sammi (jävla snorungen) Alex (fucking idiot) och några andra H**ungar. Och om någon av er läser detta så bryr jag mig inte!! jag ska slå skiten ur er jävla noobar! så arg e jag !     Bloggar mer sen♥

Av Marta Schneider - 26 augusti 2012 21:38

Heej♥ förlåt för att jag inte bloggat på veckor, mådde inte så bra... Men nu mår jag bra! :D jag hoppas ni har haft det bra dom här helgarna    jag har typ bara spenderat time med familjen :P kollade på en film och så... :) Bye♥

Av Marta Schneider - 23 augusti 2012 21:09

Heej!!♥ jag är så ledsen över att jag inte bloggat på lääänge... :( har typ itnem ått bra men nu mår jag myyycket bättre :)♥ så nu kan jag blogga, hade typ ingen humor då att blogga och så... men nu kommer jag blogga om det händer nåt speciellt och roligt :) som att min pappa ska KANSKE  köpa en Iphone 4s till mig och min syrra Yana, så det komemr bli AWESOME :'3!!! Men jaja, bloggarm er senare :) Bye bye :D IMORGON ÄR DET FREDAAAAAG!! :'D Happy girl♥ Hejdå / Marta♥ :P

Av Marta Schneider - 19 augusti 2012 19:40

Hej! jag sitter här med min kompis xD vi har typ inget och göra så vi smsar tillsammans på viber xDD vi är inte kloka :3. Men iaf, har ni haft det bra ? jag har haft det bra idag iaf ! :) hoppas ni har det bra xD Hejdå♥

Av Marta Schneider - 19 augusti 2012 14:12

Skypar med Natta :'D   KLICKA PÅ BILDEN!

Av Marta Schneider - 19 augusti 2012 10:13

 

Av Marta Schneider - 19 augusti 2012 09:11

Asså, Jag vaknade och loggade  in på facebook. Sen ser jag värsta att min (nu) föredetta kompis skriver att jag är äckelunge för ingenting? stupid?? man ser vad det står om man lutar sig lite mot skärmen....  

Presentation


Besök gärna min Blogg! ;P♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards