Martaswaglove.bloggplatsen.se

Alla inlägg under augusti 2012

Av Marta Schneider - 15 augusti 2012 19:18

Heej! Äntligen är jag hemma efter en långt stund med Moa Sandell! ♥ Det var AWESOME! Vi flummade och så som vanligt :3. Förlåt för att jag har inte bloggat typ på fleeeera timmar :( Jag var i skolan och så, sen åkte jag och Moa buss hem till henne, så vi kom hem och då hade hon ingen internet JÄVLA COMHEM!!! xDD Vi tänkte blogga och så men vi kunde inte xD drf kunde jag inte blogga idag :'c sry♥ Men jag hade typ skit roligt idag i skolan BARA när jag såg mina vänner ^^ Alexandra, Moa, Paulina :) så jag gick till ett klassrum med klasskompisarna och läraren såklart... ._. Det var as tråkit på lektionerna, läraren typ bara babblade hela tiden! -.- Så det var inte så kul idag.. Men jaja ^^ nu är jag hemma osm jag har redan sagt :P Åhh va sköönt och bara komma hem och slänga sig på sängen :3. Bloggar mer sen :D och jag har gjort dip n dye, så det kommer mer bilder sen på det och på Moa ^^ Bye♥ ;*

Av Marta Schneider - 15 augusti 2012 07:03

Godmorgon! ._. ... Vaknade typ nyss :/ tänkte skriva typ godnatt igår på bloggen men jga kunde inte, FÖR ATT DET FANS INGEN INTERNET!!!!! ._. ... Jag dampade xD Först så slog jag huvudet i väggen en gång, sen gick jag till balkongen och satt där typ i nån timme xDDD Venne vrf O.o Men aa, men nyss så fick jag Internet :'D  kommer att blogga liiite senare :P eft ska typ göra några saker på fb :) Om någon har frågor eller någonting eller vill typ vara vän så heter jag Marta Schneider på Facebook. :Dhttp://www.facebook.com/martasotawstee.schneider här är länken :P Bye♥  

Av Marta Schneider - 14 augusti 2012 21:55

 

Av Marta Schneider - 14 augusti 2012 21:23

Imorgon är det skola! :'D Älskar när skolan börjar! Men sen är det rena helvetet! :DD Ja som Moa sa xDD http://mittnormalalivtyp.devote.se Jag håller med! :D det är helt kaos när man börjar och gå i skolan sen i dagar D: GAAH xD Iaf så ska jag vara med Moa imorn direkt efter skolan :D! så det kommer bli as grymt :) kanske fotar på oss lite så lägger jag upp på bloggen  och så (y). Men när jag kommer hem till Moa så kommer jag kanske oxå blogga om jag får låna en dator ☺. Och så kommer jag hem och bloggar såklart då oxå hur det har vart i skolan och så... ._. Bye Bloggar mer sen ;* / Marta   Love yaa!♥☺

Av Marta Schneider - 14 augusti 2012 21:12

       

:'c

Av Marta Schneider - 14 augusti 2012 17:36

Tänkte beställa dom här shortsen på en sida men det stog SOLD OUT!!! snacka om att jag blev ledsen       

Av Marta Schneider - 14 augusti 2012 16:51

HAHAHA SÅÅ SANT!!! xDDDD doöghzorhj xD 

Presentation


Besök gärna min Blogg! ;P♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards